Veelgestelde vragen

 

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?

Je kunt bij ons betalen via iDEAL, of op factuur. Deze betaalmogelijkheden kunt u selecteren in het winkelmandje.
 

Wanneer kan ik mijn spullen ophalen? 

Al onze verhuur items huur je voor 3 dagen, voor de prijs van 1! Zo krijg je lekker de tijd om op en af te bouwen. Huur je op een weekend dag (vrijdag, zaterdag, of zondag) dan loopt jouw huurperiode tot en met maandag. Kies bij het reserveren dus alleen de gebruiksdag. Dus huur je op 25 april, kies dan van 25 april t/m 25 april. De andere dagen krijg je van ons cadeau!

Je kunt bij ons terecht van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. We zijn niet in het weekend aanwezig en we bezorgen niet in het weekend of in de avonduren. 

 

Bezorgen jullie ook in het weekend of op de zelfde dag? 

Nee helaas lukt dat ons niet in het weekend in verband met grote stylingklussen. We bezorgen van maandag t/m vrijdag. Als jouw huurdag in het weekend valt, halen we alles maandag weer op. Op dezelfde dag als je event leveren is tricy, een beetje file, een kleine tegenslag en we zijn wellicht aan de late kant. Dat levert jullie en je ceremoniemeester alleen maar onnodige stress op. En dat gunnen we jullie natuurlijk helemaal niet op die speciale dag!

Meestal heeft de locatie wel een plekje waar we het even tijdelijk kunnen stallen. De spullen moeten droog staan, misschien is er een overkapping, schuur, een afdakje? Een buitenplek mag ook, maar regel dan een zeiltje voor de regen. Zorg er wel voor dat het zeil groot genoeg is en vast gezet wordt.

Mocht dat toch niet lukken zou bijvoorbeeld jouw ceremoniemeesters kunnen vragen of ze het mee naar huis nemen, dan pikken we het daar weer op. Als je 2 verschillende aflever/ophaaladressen moet hanteren, zet dat dan even in de opmerkingen bij jouw order. Extra tip: huur/leen een aanhangwagen met een huif, dan kun je je spulletjes zelf droog op de parkeerplaats stallen van de locatie. 

 

Kan ik alleen maar direct definitief huren of kan ik ook een (vrijblijvende) offerte aanvragen?

Via onze website kijk je rechtstreeks in onze voorraad en kunt je definitief reserveren. Wil je liever offerte aanvragen? Stuur ons dan een email met jouw aanvraag en we sturen je dan een vrijblijvende offerte.

 

Ik wil graag dat jullie voor ons opbouwen, hoe kan ik dat aangeven? 

Als je jouw order plaats, vermeld dan in de notities dat je graag zou willen dat wij de spullen voor je neerzetten. Dan nemen we contact op wat betreft kosten en mogelijkheden.


Hoe worden de transportkosten berekend?

We bezorgen met alle liefde jouw gehuurde spullen op locatie. De transportkosten zijn €50,- goedkoper vanaf een minimum orderbedrag van €250. Voor het bezorgen rekenen we eenmalig een starttarief van €35 en daarbovenop een km vergoeding van €1,80 per km vanaf de Ringkade 4 in Utrecht. Let op, je hoeft dus maar 1 keer het aantal km te rekenen, dus is de locatie 10 km rijden vanaf Utrecht? Dan brengen wij €35 + €18 in rekening voor het bezorgen en ophalen. 

We rijden op bezorgdagen door heel Nederland, dus we laten je van te voren weten hoe laat we op locatie zijn. Dit zal zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Is het noodzakelijk dat jouw order op een specifieke tijd wordt bezorgd of opgehaald, noteer dat dan in de notities. 

Zorg er voor dat bij het ophalen alle spullen weer netjes en bij elkaar staan op de afgesproken plek. Het is erg vervelend en tijdrovend voor onze chauffeur als hij op verschillende plekken de gehuurde items moet zoeken. Staat niet alles netjes klaar moeten we helaas achteraf extra kosten in rekening brengen.

 

Ik twijfel of de door mijn gehuurde items in mijn auto passen! 

De meeste van onze grote producten kunnen uit elkaar worden gehaald, zodat ze toch in een stationwagen passen. Twijfel je? Neem gerust even contact met ons op! Dan kunnen we je adviseren. 

 

Oeps... er is schade aan de gehuurde spullen! 

Wat als er iets kapot gaat of je iets kwijt bent geraakt in de hectiek van het event? Geen probleem. Helaas moeten we de prijs om het te vervangen wel in rekening brengen. Achteraf sturen we je een factuur voor reparatie of nieuwkoop. 

 

Moet ik de gehuurde spullen schoon terugbrengen?

Ja graag! We ontvangen de spullen graag schoon terug. Dat betekent: servies afgewassen, taartschijf lekker fris, en bestek zonder restjes van jullie heerlijke diner! Het gouden bestek mag alleen met de hand afgewassen, voor de rest mogen alle spullen gewoon in de vaatwasser. De tafelkleden mogen vies terug.  

 

Als het niet op de site staat, hebben jullie het dan ook niet?

We proberen de site zoveel mogelijk bij te werken, maar soms schiet dat er bij in. Dat zorgt er voor dat niet alle producten op onze website staan. Heb je dus iets gezien, wat je niet kunt vinden? Stuur ons dan even een mailtje! Of wellicht heb je een gaaf plaatje gezien op Pinterest, en vraag je je af of wij dat kunnen maken? We love new ideas! Dus kom maar op:) 

 

Hebben jullie een minimum bestedingsbedrag?

Nee, die hebben we niet, dus ook voor kleinere orders kun je bij ons terecht! Let wel op, als je order bedrag onder de €250,- uitkomt, dan zijn de bezorgkosten iets duurder.

 

Kan ik annuleren?

Soms kan er iets gebeuren waardoor je je order wilt veranderen. We denken graag met jullie mee, en kunnen de order aanpassen waar mogelijk. We kunnen soms niet altijd het gehele bedrag terug storten, en hoe dichterbij de dag komt, hoe lastiger annuleren of veranderen soms kan worden. Wees er dus op tijd bij, maar proberen kan altijd!  

 

Hebben jullie een slecht weer regeling?

Het kan zo zijn dat in jullie geval bij slecht weer een aantal dingen niet meer te gebruiken zijn. Bijvoorbeeld als je buiten trouwt staat die backdrop fantastisch, maar binnen toch een stuk minder tof. In dat geval mag je voor het zelfde bedrag andere, op dat moment beschikbare spullen uitkiezen. Geld terug of helemaal annuleren is helaas niet mogelijk bij slecht weer.