Verhuur, hoe werkt het?

 

Huurperiode

Al onze verhuur items huur je voor 3 dagen, voor de prijs van 1! Zo krijg je lekker de tijd om op en af te bouwen. Huur je op een weekend dag (vrijdag, zaterdag, of zondag) dan loopt jouw huurperiode tot en met maandag. Kies bij het reserveren dus alleen de gebruiksdag. Dus huur je op 25 april, kies dan van 25 april t/m 25 april. De andere dagen krijg je van ons cadeau!

 

 

Zelf bij ons afhalen

Je kunt jouw gehuurde items zelf bij ons ophalen. Dat kan bij onze loods op het adres Provincialeweg Oost 13a in Haastrecht. We zijn niet op vaste tijden aanwezig, dus we maken een afspraak met je op werkdagen tussen 9.00 en 17.00.

Laten bezorgen en ophalen

We bezorgen met alle liefde jouw gehuurde spullen op locatie. Daarvoor rekenen we eenmalig een starttarief van €25 en daarbovenop een km vergoeding van €1,00 per km vanaf Provincialeweg Oost 13a in Haastrecht. Let op, je hoeft dus maar 1 keer het aantal km te rekenen, dus is de locatie 45 km rijden vanaf Haastrecht? Dan brengen wij €25 + €45 in rekening voor het bezorgen en ophalen. 

We rijden op bezorgdagen door heel Nederland, dus we laten je van te voren weten hoe laat we op locatie zijn. Dit zal zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Is het noodzakelijk dat jouw order op een specifieke tijd wordt bezorgd of opgehaald, noteer dat dan in de notities. 

Zorg er voor dat bij het ophalen alle spullen weer netjes en bij elkaar staan op de afgesproken plek. Het is erg vervelend en tijdrovend voor onze chauffeur als hij op verschillende plekken de gehuurde items moet zoeken. Staat niet alles netjes klaar moeten we helaas achteraf extra kosten in rekening brengen.

Opbouwen

Wanneer wij de spullen bezorgen laden wij het netjes op locatie uit. Het is voor ons fijn als de bus dichtbij de ingang/trouwlocatie kan komen. Is dit niet het geval, dan horen we dat graag, dan kunnen we daar rekening mee houden. We bouwen de spullen niet op, dat kunnen jullie zelf helemaal naar wens doen. Wil je liever dat wij de spullen voor je opbouwen? Noteer dat dan in de notities, dan berekenen we de prijs na het indienen van de order.

Schade of verlies

Wat als er iets kapot gaat of je iets kwijt bent geraakt in de hectiek van het event? Geen probleem. Helaas moeten we de prijs om het te vervangen wel verrekenen met de borg. We rekenen altijd een standaard borg van €100. Die zullen we na het netjes inleveren van de spullen weer terugstorten op jouw rekening. In de offerte vind je een lijst met prijzen voor de vervanging, zodat je altijd vooraf weet waar je aan toe bent. Is het bedrag van de schade of het verlies hoger dan de borg, dan zullen we die kosten extra in rekening brengen.

Betaling

Je kunt na het reserveren van de spullen gelijk met iDeal betalen. Op factuur kan ook, dan ontvang je de factuur na het plaatsen van de reservering op de mail. Jouw boeking is pas definitief na betaling. 

Annuleren

Heb je je toch bedacht en sommige gehuurde spullen niet meer nodig? Neem dan contact met ons op, dan denken we met jullie mee over het eventueel annuleren.